فروشگاه اینترنتی امروزه
موقعیت شما : صفحه اصلی » خبرها
  • شناسه : 566
  • 16 اسفند 1396 - 1:32
  • ارسال توسط :
صولت احمدی بابادی
صولت احمدی بابادی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شد

صولت احمدی بابادی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شد

طی حکمی از سوی کتانباف شهردار اهواز ، صولت احمدی بابادی به عنوان سرپرست سازمان میادین منصوب شد. به همین مناسبت در مراسمی با حضور عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری  و مدیران و کارکنان سازمان میادین ضمن تودیع مهندس ترهنده مدیر عامل سازمان و تقدیر از زحمات وی مهندس صولت احمدی به عنوان سرپرست جدید سازمان معرفی […]

طی حکمی از سوی کتانباف شهردار اهواز ، صولت احمدی بابادی به عنوان سرپرست سازمان میادین منصوب شد.

به همین مناسبت در مراسمی با حضور عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری  و مدیران و کارکنان سازمان میادین ضمن تودیع مهندس ترهنده مدیر عامل سازمان و تقدیر از زحمات وی مهندس صولت احمدی به عنوان سرپرست جدید سازمان معرفی و معارفه شد.

در این مراسم عالیپور ضمن تقدیر و تشکر از ترهنده و پرسنل سازمان میادین جهت خدمتگزاری به شهروندان اهوازی، به لزوم خدمت رسانی بیشتر به شهروندان تاکید کرد.

صولت احمدی بابادی

عالیپور گفت: سازمان های شهرداری از نظر موقعیتی و نوع کارکرد تشکیلاتی هستند که خودشان کار آفرین می باشند و در واقع خود این سازمانها هستند که ایجاد کار می کنند و بخش عمده ای از بار شهرداری را به دوش می کشند .

سازمان ساماندهی مشاغل شهری  از جمله سازمان هایی بود که توانست تا حدودی نقاط ضعف خود را به قدرت تبدیل کند این سازمان درطول تصدی آقای ترهنده توانست خدمات خوب و ارزنده ای را در خصوص احداث بازارچه و ساماندهی مشاغل داشته باشد .

در پایان عالیپور ضمن معرفی صولت احمدی که از نیروهای علمی و تحصیلکرده و مخلص می باشد ابراز امیدواری کرد: با جابه جایی صورت گرفته برگ جدید و زرینی از عملکرد سازمان ورق بخورد و با تاکید بر اینکه با اتحاد و همدلی پرسنل سازمان می توان در این مهم که همان خدمت به شهروندان اهوازی می باشد، گام برداشت .

همچنین در این مراسم پس از سخنان معاون خدمات شهری، ترهنده به شرح فعالیتهای انجام شده در طول تصدی خود اشاره کرد .

در ادامه صولت احمدی سرپرست جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رییس پیشین سازمان گفت: مدیریت امروز یک مدیریت مشارکتی است که همه در کنار هم می توانند یک مهم را به وضعیت مطلوب تبدیل کنند.

معاون خدمات شهری اشاره کرد: راز پیشرفت یک شهر احترام به شهر و اعتبار بخشیدن به شهروندان و جلب مشارکت همگان است. شهرداری کلانشهر اهواز قطعا سازمانی شهروند محور است و در راستای رضایتمندی ساکنین تمام تلاش خود را انجام خواهد داد و سازمان ساماندهی به عنوان عضوی از این مجموعه عظیم در همین راستا حرکت خواهد کرد .

منبع خبر : شهرداری اهواز

 

کانال تلگرام ایل بابادی

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*