فروشگاه اینترنتی امروزه
موقعیت شما : صفحه اصلی » خبرها » مطالب ویژه
  • شناسه : 785
  • 18 مرداد 1398 - 1:45
  • ارسال توسط :
رهبر انقلاب
رهبر انقلاب درگذشت خواهرِ محسن رضایی را تسلیت گفتند

رهبر انقلاب درگذشت خواهرِ محسن رضایی را تسلیت گفتند

بی بی ماه رضایی میرقائد خواهر دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیرا دار فانی را وداع گفته و پیکرش در مسجد سلیمان تشییع و به خاک سپرده شد . رهبر انقلاب با انتشار پیامی به دکتر محسن رضایی تسلیت گفت. پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت خواهر محسن رضایی را در […]

بی بی ماه رضایی میرقائد خواهر دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیرا دار فانی را وداع گفته و پیکرش در مسجد سلیمان تشییع و به خاک سپرده شد . رهبر انقلاب با انتشار پیامی به دکتر محسن رضایی تسلیت گفت. پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت خواهر محسن رضایی را در ادامه در رسانه جامع ایل بابادی می توانید مشاهده فرمائید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت خواهر آقای محسن رضایی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت خواهر گرامی‌تان را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحومه از خداوند متعال خواستارم.
سیّدعلی خامنه‌ای

۱۵ مرداد ۱۳۹۸

رهبر انقلاب

مراسم ترحیم و فاتحه خوانی مرحومه بی بی ماه رضایی میرقائد ، خواهر محسن رضایی با حضور ده‌ها تن از شخصیت‌ها و مقامات کشوری و لشکری، آیت الله فرحانی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و جمعی از نمایندگان شهر‌های استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، خانواده‌های معظم شهدا، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح، فرهیختگان و فرهنگیان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم از طوایف مختلف لر، ایل بزرگ بختیاری و طوایف عرب خوزستان، پیش از ظهر روز دوشنبه در مصلی شهر مسجدسلیمان برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت آیات قرآن کریم و نوحه سرایی مداحان اهل بیت و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجتی نیا، فرماندار شهر مسجدسلیمان و قرائت پیام دکتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان همراه بود، آیت الله فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، با ایراد سخنرانی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ایل بختیاری و مبارزات شیرعلی مردان خان با رضاخان اشاره کرد و گفت: افتخار این قوم، به پرورش شخصیت‌های ضد استبداد و ضد استکبار است که در دامان مادران و شیرزنانی مانند بی بی مریم رشد یافته اند.

در این مراسم دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر امیدوار رضایی، نماینده اسبق مسجدسلیمان و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر علی رضایی از حضور و همدردی مردم با خانواده معزا، قدردانی کردند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*