فروشگاه اینترنتی امروزه
موقعیت شما : صفحه اصلی » خبرها » مطالب ویژه
  • شناسه : 179
  • 26 فروردین 1396 - 16:40
  • ارسال توسط :
چند پرسش از سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز؟؟

چند پرسش از سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز؟؟

– آیا مانور و چرای روزانه ی گاومیشان در مرکز شهر و در بهترین جای فضای سبز شهری (بلوار ساحلی) تقصیر زاگرس نشینان است؟ – آیا کیفیت پایین و چاله ها و دست اندازهای فراوان آسفالت های محلات اهواز حتی محلات برخوردار مانند زیتون کارمندی، تقصیر زاگرس نشینان است؟؟!! – آیا پیشرفت کمتر از ۳ […]


– آیا مانور و چرای روزانه ی گاومیشان در مرکز شهر و در بهترین جای فضای سبز شهری (بلوار ساحلی) تقصیر زاگرس نشینان است؟


– آیا کیفیت پایین و چاله ها و دست اندازهای فراوان آسفالت های محلات اهواز حتی محلات برخوردار مانند زیتون کارمندی، تقصیر زاگرس نشینان است؟؟!!


– آیا پیشرفت کمتر از ۳ درصد پروژه قطار شهری اهواز در سه سال گذشته تقصیر زاگرس نشینان است؟


– آیا بهره برداری از یک دوربرگردان ساده در کلانشهرهای دیگر هم مانند اهواز با تبلیغ و بزرگنمایی فراوان انجام می شود؟ یا تقصیر زاگرس نشینان است؟


–  آیا پرداخت نکردن سهم ۵ درصدی آموزش و پرورش اهواز از عوارض شهرداری (قانون مصوب مجلس شورای اسلامی سال ۱۳۷۲) تقصیر زاگرس نشینان است؟


– آیا شرکت نکردن شما به عنوان یکی از اعضای اصلی در نشست های شورای آموزش و پرورش شهرستان اهواز (قانون مصوب مجلس شورای اسلامی سال ۱۳۷۲) هم تقصیر زاگرس نشینان است؟؟


– آیا پروژه ی پل روگذر حدفاصل میدان شهیدبندر تا میدان ۴ اسب که به دلیل بی تدبیری و نداشتن برنامه ریزی جامع از سوی شهرداری، دو سال است که ناتمام مانده ، نیز تقصیر زاگرس نشینان است؟ مگر پیش از آغاز پروژه ، قرارگاه سپاه را مشاهده نکردیده بودید؟؟!!!


– آقای شهردار : راستی؛ مدرک تحصیلی و تخصص شما به عنوان شهردار یکی از کلانشهرهای ایران چیست؟؟!!
فارغ التحصیل کدام دانشگاه هستید؟

آری
به راستی که همه ی کم و کاستی های اهواز به حاشیه نشینی زاگرس نشینان باز می گردد !!!!!

 

گفتنی است طی روزهای گذشته خبرگزاری دولتی ایرنا با انتشار گزارشی اظهاراتی از سیدخلف موسوی شهردار اهواز منتشر کرد که متن آن را در زیر می خوانید:

" این محله های حاشیه نشین به دلیل جنگ و بحران بیکاری در مناطق حوزه زاگرس بوجود آمده اند که به دلیل پرداخت نکردن عوارض به ناچار درآمدهایی که از مناطق مرفه دریافت می کنیم در این محله ها صرف می کنیم"

این اظهارات شهردار اهواز با واکنش های گسترده ای در شبکه های اجتماعی روبرو شده است بنحوی که برخی زاگرس نشینان بختیاری در حال انتشار متن های انتقادی به صورت گسترده هستند.

 

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*