فروشگاه اینترنتی امروزه
موقعیت شما : صفحه اصلی » خبرها » مطالب ویژه
  • شناسه : 172
  • 22 فروردین 1396 - 18:35
  • ارسال توسط :
برگزاری الکترونیکی انتخابات شورا در ۴ شهر خوزستان

برگزاری الکترونیکی انتخابات شورا در ۴ شهر خوزستان

رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری خوزستان گفت: تاکنون شهرستان‌های خرمشهر، ماهشهر، امیدیه و بهبهان برای برگزاری انتخابات الکترونیک شورا انتخاب شده‌اند و انتخابات در این شهرها به صورت تمام مکانیزه برگزار می‌شود.   محسن سزاری در نشست خبری برگزاری نمایشگاه الکامپ خوزستان، که عصر ۲۱ فروردین ماه در محل استانداری […]

رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری خوزستان گفت: تاکنون شهرستان‌های خرمشهر، ماهشهر، امیدیه و بهبهان برای برگزاری انتخابات الکترونیک شورا انتخاب شده‌اند و انتخابات در این شهرها به صورت تمام مکانیزه برگزار می‌شود.

 

محسن سزاری در نشست خبری برگزاری نمایشگاه الکامپ خوزستان، که عصر ۲۱ فروردین ماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به این نکته که انتخابات مکانیزه در استان برگزار می‌شود و تعداد شهرهایی که برای این امر زیر ساخت مناسب دارند مشخص است، اظهار کرد: تجهیزات تمام الکترونیک و فرآیندهای لازم برای رأی گیری مکانیزه را در اختیار شهرستان‌هایی که قرار است در آن‌ها انتخابات مکانیزه برگزار شود، قرار خواهیم داد.

 

وی افزود: احتمال دارد در آینده نزدیک نیز با توجه به اعلام آمادگی دو فرمانداری برای انتخابات الکترونیک، دو شهرستان دیگر نیز به شهرستان‌های قبلی اضافه شود.

 

سزاری عنوان کرد: وزارت کشور توصیه کرده انتخابات الکترونیک باید برای شهرهایی که شورای هفت و ۹ نفره دارند به‌صورت الکترونیک برگزار شود و در استان خوزستان 15 شهرستان وجود دارد که اعضای شورای آن‌ها هفت و ۹ نفر است. از میان این ۱۵ شهرستان، تعداد اعضای شورای شهر آبادان و دزفول ۹ نفر است.

 

وی با بیان این‌که رأی‌گیری کاملا مکانیزه اولین تجربه‌ای است که خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: برای شرکت در رای گیری الکترونیک، مردم با حضور در پای سیستم‌های الکترونیک اقدام به رأی دادن می‌کنند و در حالت مکانیزه پس از پایان رأی دادن هر فرد، نفر بعدی می تواند اقدام به رأی‌ دادن کند.

 

سزاری با بیان این‌که تجهیزات تمام الکترونیک و فرآیندهای لازم برای رأی گیری مکانیزه را در اختیار شهرستان‌ها می‌گذاریم، افزود: سعی می‌کنیم جلسه‌ای را در ارتباط با این تجهیزات برگزار کنیم و آموزش‌های لازم را نیز در این زمینه برای انتخابات الکترونیک به مردم ارائه دهیم.

 

وی تصریح کرد: کد ملی برای احراز هویت رأی دهندگان است و اگر هر کد ملی یکبار در سامانه وارد و ثبت شود، صاحب این کد، دیگر در هیچ نقطه‌ای از کشور امکان رأی دادن را ندارد.

 

سزاری با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ در اهواز، اظهار کرد: ادارات و سازمان‌های دولتی که خدمات الکترونیک ارائه می‌دهند، در این نمایشگاه حضور دارند.

 

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*